İçeriğe geç

İstanbul Kurye

İstanbul kurye sektörünü belirleyecek e-ticaret trendleri örneğin, tüketicilerin büyük bir yüzdesinin aslında bakım ürünleri istediğini öğrendi. Böylece marka daha sonra orijinali kadar “büyük” hale gelen versiyonlarını piyasaya sürdü. Hadise, markanın aranan bir numaralı içerik maddesinin olduğunu görmesinin ve sorguya dayalı yeni bir ürün yaratmaya karar vermesinin arkasından hadise dahil olmak üzere gelecekteki ürünler için stratejisini sürdürdü.

Hoşluk endüstrisinde giderek daha fazla marka, bilgi toplama ve analiz kullanımını benimsiyor ve bunun kendi geliştirme süreçlerini aşmasını izliyor.

Kanıtlanmış bir hoşluk teşebbüsü, dünya çapındaki ağdan fiyatsız olarak toplanan bilgileri analiz ediyor ve binlerce incelemeyi sindirmek, fazla bileşeni değerlendirmek ve binlerce spesifik bilimsel makaleyi hakemli olarak değerlendirmek için bir motoru kullanıyor. Muazzam veritabanı ve makine öğrenimi sayesinde eksiksiz bir ısmarlama hoşluk rejimi programladı.

Özellikle bireysel tüketicileri için bu sene kozmetik sektörünü belirleyecek e-ticaret trendleri var.

Bu arada, özel bir saç bakımı firmasi olan merkezli, alıcılar arasındaki benzerlikleri ve memnuniyeti en üst düzeye çıkarmak için hangi bileşen işlemlerinin değiştirilebileceğini anlamayı hedefleyen şirket içi bilgi mühendislerinden oluşan bir ekibi var. Firma, geçen sene memnuniyeti 3işi artırarak yaklaşık çıkarabildiğini söylüyor. Etkileyiciler bir yatırımdır.

Gebze kurye pazarlaması son birkaç yıldır hoşluk e-ticaret stratejilerinin bir parçasıydı ve yakın zamanda hiçbir yere varmayacak. Hoşluk raporu, etkileyici pazarlamanın bir kez daha sektöre ekonomik kapasitede dikkate değer bir çoğalış sağladığını ortaya koydu ve etkileyici pazarlamaya harcanan her karşılığında markaların yaklaşık yatırım getirisi elde ettiğini ortaya koyan bir çalışmayı genişletiyor.

İstanbul Kurye

İstanbul kurye etkileyicilerin ve şimdi mikro etkileyicilerin geleneksel olarak veya daha az hayran kitlesine sahip etkileyiciler yükselişiyle hoşluk endüstrisi ve onun reklam kuruluşları nihayet yenilenebilir kaynaklara yapılan yatırımın geri dönüşünü buldu.

Artık bir tahmin, tüketmelerin çıkmasının beklendiğini gösteriyor. Yani etkileyici pazarlamaya yönelik küresel tüketmelerin tahmini yaklaşık çıktığını bulgular, artık pazarlama bütçesinin fenomenlere tükettiği, medya tüketmelerinın dijital kanallara ayırdığı gibi tekrarlanıyor.

Çok önemli bir teşebbüsü, bir dizi etkileyicinin hem web sitesi, sosyal kanalları hem de kendi kanalları için videoları ve makaleleri oluşturduğu ve toplam etkileyici erişiminden yararlandığı kampanyası oldu.

Abonelik hizmeti ortağı hoşluk takıntılı tüketicilerin ne kadar sevdiğini şehir elden gören bir hoşluk fenomeni olmasının arkasınından, çantadaki ürünlerin nasıl kullanılacağını gösteren videolar oluşturmak için hoşluk konusunda etkileyicileri ve marka elçilerini görevlendiriyor yeni hoşluk ürünlerinin kutularını açan ve yeni stillerin nasıl uygulanacağını gösteren insanların videolarını izlemek.

Bu kuryelerin kendileri için reklam kazancı elde ediyor ve bunu daha sonra paylaşıyorlar ve bu hoşluk fenomenlerini işinin temel taşı haline getirerek, yeni ortaya çıkan fenomenlerin geniş kitlesiyle bağlantı kurmasına destekçi olacak hizmetler sunarak ve geniş kitlesiyle bağlantı kurarak bu kazancı geri veriyor. Etkileyicilerin yüksek prodüksiyon değerlerine sahip videolar oluşturabileceği lüks stüdyo oluyor.

Artık özel bir trendin olabileceğini gösteriyor. Orijinallik. yeni kurye sektöründe önemlidir.

İşin sonunu tahmin eden öne, özgünlük sergileyen hoşluk markalarının ve etkileyicilerinin bu kalabalık etrafta öne çıkacağını” sürdü. Ayrıca daha dürüst bir yaklaşım benimsemek, kuşkucu takipçiler arasında güvenin artmasına destekçi olacaktır.

İstanbul Kurye Hizmeti

İstanbul kurye tarafından desteklenmektedir. Ancak yürütülen araştırması meraklısı olduğunu itiraf eden anket yaptı; bunların, yalnızca onay anlaşmalarını açıkça açıklayan etkileyicilerden alışveriş yapacaklarını söyledi.

Özellikle bunun önemini şuna bağlıyor: “Tüketiciler aktif olarak aynı hatta hassasiyetlerini paylaşan etkileyicileri arıyor ve arkasınından bu tüketiciler, etkileyicilerin gerçekten inandığına ve hakkında konuştukları ürünleri kullandıklarına güvenmek istiyor.

Bu yeni transparanlık ve ilişkilendirilebilirlik değerleri, tüketicilerin genellikle düzenli, daha kişiselleştirilmiş etkileşim yoluyla kişisel bir bağlantı kurabilecekleri düşündükleri, aynı derecede etkili mikro etkileyicilerin yükseliş trendi için mükemmel yolu açıyor.

Marka ortaklıkları tarafından yapılan son pazar analizi, herhangi bir sektördeki işbirliklerinin, mevcut kitlelere erişme olanağı nedeniyle “dijital reklamcılıktan 30 kat daha ucuz” olduğunu ortaya çıkarır.

Lojistik endüstrisinde bu özellikle doğrudur: Ne zaman benzersiz bir işbirliği yayınlansa, çok sayıda sosyal medya göntensi ve incelemesi heyecanı ürün satışına dönüştürür. Çoğu zaman bu ürünler izleyici kitlesi tarafından koleksiyon ürünü olarak görülüyor. Yani göze çarpan bir örnek ve hoşluk endüstrisinde benzer ürünler için büyük bir arz yaşatıyor.

Gebze kurye, çocuklukta sevilen bir atıştırmalık veya televizyon programı gibi alaka alanları birleştirildiğinde, her iki markanın mevcut izleyicileri ortak markalama ismi bilgilen bir pazarlama hamlesinde bir araya getirildiğinde, potansiyel ulaşımla daha fazla alıcıya erişilir, hatta bu alıcılara hitap edilir. normalde ilgilenmeyen kişi olabiliyor.

kuryegebze.com.tr - Gebze
kuryegebze.com.tr – İstanbul Kurye

Acil İstanbul Kurye

İstanbul kurye bu iş modeli yakın zamanda bütün olarak kullanıldı. Lojistik temalı paketlerinin tüketiciler arasında heyecan uyandırdı.

Benzer şekilde geçtiğimiz ayında ürünler yaratmak için işbirliği yaptı. Seride, kocaman ambalajına sahip, öbürü ise başka ambalajını taklit eden iki paketi bulunuyordu. Serinin benzersiz ürün ve ambalaj tasarımının bir sonucu olarak, “koleksiyon öğesi” kalitesi açısından mükemmel incelemelerle karşılandı ve kısa sürede en çok satanlar arasına girdi.

Özellikle devam edecek trendi, markaların ortaklık kurmasıyla ile işbirliğini duyurarak yeni alanlara açıldı. En popüler çevrimiçi çok oyunculu markası yeni serisine avantajlardan yararlanan yalnızca büyük markalar değil: Dijital reklamcılığın giderek daha karmaşık bir alan haline gelmesiyle birlikte, etkileyicilerle ortak markalama, iki kitle grubunu birleştirmenin ve satış ve marka takibinin yanı sıra heyecan yaratmanın yeni ve etkili bir yoludur.

Çok fazla aboneye sahip olan çok sayıda ortak çalışmanın yanı sıra daha küçük etki sahibi kişilerle çok sayıda ortak çalışma yayınladı. Markası yalnızca sosyal medyada faaliyete geçti ve öyle bir kült geliştirdi ki, küçük bir marka olarak popülerlikleri onları satış yapmaya fırlattı.

Bazı isimlerle birlikte satılırken, bir sene sonra piyasaya sürüldükten sonra tükendi. Bazı dijital ve işbirlikçi alanı ele geçirmeye devam ettikçe, daha fazla yeni kurulan marka kendilerine hazır hedef kitlelerden yararlanmaya başlıyor.

Moto kurye tüketiciyle yaptığı yakın tarihli çevrimiçi anket, perakendede kişiselleştirmeye olan alakanın yüksek olduğunu ortaya çıkar. Tüm katılımcılar kişiselleştirilmiş deneyimler sunan bir şirketle iş yapma olasılıklarının daha yüksek olduğunu belirtirken, şunu belirtiyor: kişiselleştirmeyi çekici bulduklarını söylüyorlar.

Özel İstanbul Kurye

İstanbul kurye kişiselleştirme ve markalarla bağlantı kurmaya yönelik devam eden arzu, suni zeka teknolojisi ve iki yönlü, bilgiye dayalı konuşma sayesinde hoşluk e-ticareti sektöründe yeni bir hiper kişiselleştirme biçiminin ortaya çıkmasına olanak tanıdı.

2019’un dördüncü çeyreğinde ortaya çıkmaya başlayan çok sayıda örnek var: tanıttı, bir toplanan bilgilere dayanarak ihtiyaçlarına göre tasarlanmış baskılı bir telefonunuzdaki bir uygulama aracılığıyla seviyelerini takip eden ve hedeflenen ürünleri öneren yamasını duyurdu; miktara göre hazırlanmış. Özel düzenleme serumlarını sergiledi.

Aynı zamanda vücudunuzdaki mikroorganizmalar aramalarının senelik bazda arttığını buldu. Bu aramalardaki çoğalış, bakımı pazarının hareketlendiğini gösteriyor. Nakliye gibi hoşluk devlerinin halihazırda özel bir mikrobiyom platformu kurmasıyla hiper kişiselleştirilmiş bakımına doğru ilerlemek.

Rekabetin oldukça yüksek olduğu hoşluk e-ticaret endüstrisinde hiper kişiselleştirme, tüketicilerin sonsuz seçeneklerle boğulmasına gerek kalmadan, tercihlerine göre bilinçli kararlar almalarına olanak tanıyarak markaların öne çıkmasını sağlamanın bir yoludur. Alıcıların ihtiyaçlarını karşılamalarına destekçi olmak için teknolojiyi kullanmak, marka bağlılığına ve tekrarlanan satışlara olanak tanır.

Bilgileri kişisel bağlantı kurmak için kullanan şirketlerden kocaman da alıcıları en iyi özel formülasyonlarını ve ürün rejimlerini belirlemek için 25 soruluk çevrimiçi bir teste katılan erişiyor. Bazı bilgi noktasına koşullarından etraf ve yaşam stili alışkanlıklarına kadar muhteliflik gösteriyor ve şirketin kullanabileceği durum da artıyor.

Bursa kurye kişiselleştirme arzusu o kadar yüksek ki, bir araştırma erkek hoşluk ve kişisel bakım alıcıları kendileri için hangi ürünün doğru olduğunu bilmekte zorlandığını ortaya çıkar. Erkeklere kişiselleştirilmiş bir rejim sunan bir abonelik hizmeti. Teknik köken ve konum da dahil olmak üzere muhtelif soruların sorulduğu bir test kullanılarak belirlenir.

Profesyonel İstanbul Kurye

İstanbul kurye bilgilerin daha yaygın olduğu bir dünyada, tüketiciler, isteklerinin gerçekten dinleneceğini ve uyarlanacağını düşünüyorlarsa, seçtikleri markayla konuşmaya her zamankinden daha fazla istekliler.

Hoşluk markaları, alıcılarıyla güçlü kişisel bağlar kurma konusunda benzersiz bir konumdadır ve bugüne kadar bunu nasıl yaptıklarından öğrenilebilecek çok şey var. Aşağıdaki dizinden kişiselleştirme makalelerimize göz atın.

Ticaret trendleri bize sektörün nereye gittiğine dair bir fikir veriyor ve bunlardan nasıl yararlanabileceğinize dair fikirler veriyor. Taşıma şirketlerinin ticarette yaptığı yanılgılar olabilir. Tüketici odaklı herhangi bir firma başarısında iyi pazarlama ve satış stratejilerinin oynadığı rol göz arkasını edilemez.

Ancak son on senede iyi satış ve pazarlama stratejisi, kaçınılmaz olarak iyi dijital uygulamalarla ve dokunuş teknolojiye ve tüketici tercihlerine ayak yalan gereksinimiyle bağlantılı hale geldi. Kurye endüstrisindeki firmalar, doğru programları, platformları ve taşıtları seçmekten, bu taşıtları ve platformları doğru bir şekilde kullanmaya ve en iyi uygulamaları yönetmek, analiz etmek ve uygulamak için doğru kişileri işe almaya kadar, konu işlerini dijitalleştirmeye geldiğinde birçok zorlukla karşı karşıyadır.

Büyük engellerden kocaman, imalatçılarının başkalaşıma karşı direnç gösterme ve geçmişte başarılı olan uygulamalara güvenme meylidir; bunların artık yeterli olmadığı açıkça anlaşılsa da bellidir.

İzmit kurye küçük ve orta ölçekli firmalar, yeni teknolojiye veya dijital uygulamalara ayak yalan veya bunları uygulamak konusunda en büyük boşlukla karşı karşıya kalırken, endüstrisi bir bütün olarak dokunuşu teknolojik gereksinimlere ve tüketici satın alma tercihlerine geçim sağlamada genellikle yavaş kalıyor.

kuryegebze.com.tr - Gebze
kuryegebze.com.tr – İstanbul Kurye

Uzman İstanbul Kurye

İstanbul kurye geçtiğimiz büyük metamorfozlar yaşadı. Tüketici üratle artması ve arkasınından imalathanelerinin sayısındaki ve dolayısıyla rekabetteki hem yerinde satışlar hem de distribütör temsili ve toptan satışlar için dramatik çoğalışın durgunluğa ve arkasınından gelen küresel bolluğuna kadar, metamorfoz analogdan dijitale ve şu anda devam eden küresel salgına kadar.

Kovid-19, sektörün gerçek bir metamorfoz gerçekleştirmesi için en güçlü itici eforu sunmuş olsa da, on seneyi aşkın süredir sektördeki mevcut zayıflıkları da vurguladı. Talihsiz gerçek şu ki, bu sektördeki pek çok firma, seneler önce uygulamaya başlamış olması gereken değişiklikleri yapmayı düşünmek için dünya alevler içinde kalana kadar veya küresel bir salgınla karşı karşıya kalana kadar bekliyor.

Mart ayının ortasından ve başlangıcından bu yana birçok firma, kaybedilen tadım odasını ve satışlarını uyarlamak ve geri kazanmak için süratle harekete geçti ve ancak hâlâ özellikle küçük ve orta ölçekli kategorisinde geride kalan birçok firma var.

Kaçırılmış fırsatlar aşağıdaki liste, pazarlama ve dijital strateji profesyonellerinin İstanbul kurye endüstrisinde dijital strateji, çevrimiçi pazarlama ve satış söz konusu olduğunda gördüğü en sık kaçırılan fırsatların bir listesidir.

Kargo imalathaneleri, sosyal medyada varlık göstermeleri gerektiğini fark etmekten, daha pak ve daha kullanıcı dostu bir tasarım ve düzen sunmak için web sitelerini güncellemeye veya e-ticaret mağazalarını kurmaya kadar her zaman bekleme eğiliminde olmuştur. Yani değişik perakende sektörleri, bu teknolojileri kendilerinin uygulama ihtiyacını görmeden önce uzun senelerdir genellikle on sene veya daha uzun bir süre bir teknolojiyi kullanıyor.

İstanbul Moto Kurye

İstanbul kurye muhtelif nedenlerden dolayı bir sorundur, ancak bunların en önemlisi, çoğu zaman, partiye neredeyse bitecek kadar geç gelmenin, bir firman büyük olasılıkla daha uzun süre ve daha fazla çalışmak zorunda kalacağı anlamına gelmesidir. Bu değişiklikleri çok daha erken yapsalardı elde edecekleri sonuçlarla aynı veya daha az sonuçlar.

Son derece değerli sitelerinin geliştirilmesi, alışveriş sepetlerinin dahil edilmesi, sosyal medyanın etkili kullanımı, e-ticaret en temel kullanımı olsun. Ve alıcı adlarının toplanması ve saklanması nedeniyle sektörü perakende dünyasının sürekli olarak beş ila 10 sene gerisinde kaldı.

Uzun süredir sektörde sosyal ağ yenilikçisi ve kurucusu olarak görev yapan endüstrisi teknolojisi ve sosyal benimsenmeyle alakalı sorunların çoğu, endüstrinin çoğunlukla tarım yönüne odaklanmasına dayanıyor. Teknoloji güç ve uygulanması çok fazla çalışma gerektiriyor ve endüstri, son kullanıcının çoğunlukla bilinmediği bir distribütör düzeyinde surat surata satışlara çok daha fazla odaklanıyor.

Bu küçük ve orta ölçekli imalathanelerinin genellikle “dijital pazarlama ve sosyal medyayı çok yavaş benimseyen” olduğunu bulduğunu söylüyor. Senede her vakanın altında yapım yapan ulusal bir azalık programı kapsayan azaları arasında yapılan bir anket, yalnızca satmak için sosyal medyayı etkili bir şekilde kullandığını ortaya çıkarıyor.

Bunun birkaç nedeni var” diyor ve ekliyor: “Zaman ve teknik anlayış eksikliği, tadımının sosyal ve kişisel yönlerine güvenme arzusu ve bu firma sahiplerini daha az satış anlayışına sahip hale getiren zanaatkar zihniyeti dahil. İstanbul kurye değişik bazı sektörlerdekilerden daha fazladır.

Bu makale için ziyaret yapılan pazarlama profesyonelleri arasındaki ortak fikir birliği, imalathanelerinin çoğu zaman dijital pazarlama çabalarını kişiselleştirmediğidir.

Bir firmanin pazarlamasını ‘kişiselleştirmek’ neleri gerektirir? Bir firmanin gönderdiği veya alıcıları veya potansiyel alıcı, bu alıcıların tercihlerine ve geçmiş davranışlarına veya yolculuğunda bulunduğu yere göre otomatik olarak görüntülenen mesajı veya içeriği kişiselleştirmek.

İstanbul Motorlu Kurye

İstanbul kurye imalathaneleri tarafından sıklıkla yeterince kullanılmayan kişiselleştirme fırsatlarına örnekler veriyor. E-posta listelerinin vefatlara ayrılması ve e-postaların kişiselleştirilmesi farklı insan gruplarına veya bölümlerine farklı cinste e-postalar ve kampanyalar göndermek. Örneğin: kulübü aboneleri ve olmayan aboneler için farklı e-postalar oluşturmak, üst düzey müşterilere göndermek için özel bir kampanya oluşturmak vb;

Otomatik e-posta dizileri : E-posta serileri abonelere firmanin e-posta listesine abone olduktan hemen sonra gönderilir. Bu abonelere gönderilen gibi belirli eylemlere sıralar bu eylemler tarafından tetiklenir dayalı olarak abonelere otomatik olarak gönderilen e-postalar. alışveriş sepetinde satın almadan ürün bırakan alıcılara gönderilen, alıcılara satın almalarından sonra mutlu olduklarını onaylamak için gönderilen vb.

Web sitelerindeki kişiselleştirilmiş otomatik içerik: Bir kişinin hangi sayfayı ziyaret ettiğine veya hangi sayfada bulunduğuna bağlı olarak tetiklenen bir firma sitesinde x saniyeden daha uzun süre harcayanlara otomatik olarak gösterilen e-posta kaydı alıcı sitedeyken görünen daha fazla harcarlarsa fiyatsiz gönderim alacaklarını andırdırmak için alışveriş sepeti sayfasında; alıcınin satın alma ve göz atma geçmişine göre farklı şekilde düzenlenmiş ürünler alıcınin satın alma olasılığı en yüksek olan ürünleri kapsar.

Lojistik endüstrisi e-posta pazarlama platformları, kişiselleştirilmiş ve alakalı e-postaların, kişiselleştirilmemiş kampanyalardan segmentasyon veya strateji olmadan abonelerin tüm veritabanlarına gönderilen İstanbul kurye kampanyalar 2 kat daha fazla kazanç sağladığını doğrulamaktadır.

Artık alıcılarınin aldığı tüm ‘sepete ekle’ tıklamalarının kişiselleştirilmiş içerik ‘bloklarının’ yani, bu alıcıların satın alma olasılıklarının en yüksek olduğu yalnızca belirli ürünleri görüntüleyen içeriğin görüntülenmesine yanıt olarak olduğunu doğruladı. Bu kişiselleştirilmiş içeriğin alıcıların sitelerinin yalnızca %10’undan azında görünmesine rağmen, bu kullanıcılara geçmiş davranışların yanı sıra kişiselleştirilmiş mesajlaşma hakkında da balaka verildi.

Bir firmanin pazarlama çabalarını kişiselleştirmenin ne kadar değerli olduğunu kanıtlayan sayısız araştırma ve sayısız bilgi var. O halde neden bu kadar çok imalathanesi kendilerine sunulan kişiselleştirme ve kişiselleştirme fırsatlarının yalnızca bu kadar küçük bir yüzdesinden yararlanıyor? Ayrıca kişisel içeriklerinin aşağıdaki örneğe bakınız tipik ürün listesi sayfalarından bakın.

kuryegebze.com.tr - Gebze Kurye
kuryegebze.com.tr – İstanbul Kurye

Hızlı İstanbul Kurye

İstanbul kurye özellikle standart ürün açıklama sayfalarından kat daha sık dönüşüm sağladığını da gördüler. Bir firma doğru deneyime ve/veya beceriye sahip kişileri işe almıyor veya bu kişilere dış kaynak kullanmıyorsa, gelişmiş dijital stratejileri ve pazarlama taktiklerini kullanmak imkansız olmasa da güçtür.

En son senelik raporunda araştırdıktan sonra bulgularını sundu. Sonuçlar, ankete katılan şarap imalathanelerinin yalnızca şu anda alıcı veritabanlarını yönetmekten ve tüketici bilgilerini analiz etmekten sorumlu olan İstanbul kurye kocaman bütün zamanlı olarak çalıştırdığını gösterdi.

Birçok ayakta yakalayan sorunlardan kocaman odaklanma ve uzmanlaşma eksikliğidir. Bir e-ticareti teşvik etme işi genellikle tatma odasında çalışan, alakalı becerilere sahip olmayan ekstra bir proje olarak veriliyor” diyor. “Küçük çoğu gerekli deneyime sahip bütün zamanlı bir kişiyi işe alamasa da, kendisi için fazlasıyla ödeme yapacak temel e-ticaret taşıtlarını oluşturmak için danışmanlık yardımından yararlanabilirler.”

Sektörde dijital dönüşümün uzun süredir savunucusu ve aynı zamanda bilgi analitiği teknolojisinde lideri şu gerçekçi gözlemi yapıyor: “Karşılaştırılabilir endüstrilerden çok daha az para ödüyoruz ve bu kadar çok çalışanımız olmasına rağmen çalışmakla ilgilenen düşük fiyat, sektörümüz için dönüştürücü olabilecek pek çok farklı insanı itiyor.

Şunları ilave ediyor: seviyesindeki kabiliyetleri işe alıyoruz zira şarapta çalışma fırsatı için daha az para almaya istekliler. Dahası, en kabiliyetli insanlar 18 ay sonra başkalaşımı etkileyemeyeceklerini veya bedava şarabın işin bir avantajı benzin ambarını doldurmayacağını kavradıklarında sektörümüze katılıyorlar.

Kurumsal İstanbul Kurye

İstanbul kurye neki neden bu kadar çok şarap yapımevi daha fazla hayranı ve alıcısıyla daha tesirli yollarla bağlantı kurmaya bu kadar az odaklandı? Bu vaziyet, yeniden kaliteli pazarlama personelinin noksanlığından ve dolayısıyla kısa vadede şirkete kâr sağlamakla kalmayıp anlık memnuniyet aynı zamanda işleri kolaylaştıracak taktiklere odaklanmaktan ve bunları uygulamaktan mesul rastgele bir bireyin yokluğuna geri dönüyor gibi görünüyor. kesintisiz, meblağlı neticeler ve büyüme.

Doğru insanlara yatırım yapmamaktan, reel başkalaşıma zorlanana kadar geçim sağlamamaya veya benimsememeye kadar, son on senede sektörün pazarlama ve dijital tarafında çalışanlar için çok fazla şarap sanayisi firmasının dijital ve pazarlamayı ele aldığı çok sarihti. sonradan akla gelen bir strateji. Yalnızca güç zamanlarda odaklanmaları gereken bir şey.

Lojistik şirketleri çoğu zaman dijitale, işlerinin kalıcı ve ayrılmaz bir parçası yerine bir ‘proje’ olarak bakıyor” diyor. Bunun, yerinde satış ve kulüp kayıtlarının adım odasını da yeni çevrimiçi alıcılar yaşatacak bir yer olarak düşünmeye başlaması kritik ehemmiyet taşıyor. Geçtiğimiz birkaç ay içinde harcayıcılar çevrimiçi perakendeye büyük bir geçiş yaptı ve bu meyil sadece uzun vadede devam edecek.

Ziyarette ne olursa olsun, doğrudan harcayıcıya satış başarısı, bir şarap yapımevinin e-ticaret satışlarını artırma becerisinden büyük miktarda etkilenecektir. Bu pazarlama direktörü harekete geçme zamanının geldiğini kabul ediyor. Şöyle açıklıyor: Firmalar bir trajedi veya ekonomik krizle karşı karşıya kalmadan evvel, çevrimiçi pazarlamasını ve satışlarını iyileştirmek için mevcut teknolojiyi benimsemek ve uygun vasıtaları uygulamak kolaylıkla yapılabilir.

İspatlar sarih ve nettir. İyileşip geçim sağladığınızda, firmalar sadece iyi senelerde evvelki seviyelerden daha yüksek büyümekle kalmayacak, İstanbul kurye aynı zamanda zorlu zamanlarda kasırgaları çok daha başarılı bir biçimde atlatacaklardır.

Öbür sektörlerde ise pazarlama ve dijital strateji bir bütün olarak görülmekte ve bütçeler buna göre tahsis edilmektedir. Lojistik sanayisinde genellikle uygun bütçeler ayrılmamakla kalmaz, aynı zamanda mevcut bir pazarlama tasarıyı veya bütçesi bile olmayan ufak yapımevileri de yaygındır.

×
Tıkla AraWhatsApp